Yılmaz Özdil “Yurtdışına gittiğinizde 'bu ülkede amma çok engelli var' dersiniz. Engelliler hayatın içindedir”

Yılmaz Özdil “Türkiye’de ise 'bu ülkede hiç engelli yok' sanırsınız. Hayatın dışına itilirler”

Panathinaikos-Galatasaray Maçı TNT’de!

panathinaikos-galatasaray-logo-01

 

Panathinaikos ile Galatasaray arasında oynanacak olan UEFA Avrupa Ligi grup karşılaşması 17 Eylül Perşembe akşamı saat 20.00’den itibaren TNT tarafından naklen yayınlanacak.

 

TNT’yi; normal anten, uydu anteni (Türksat 2A-42 Doğu 11.804 MHz,dikey,24.444 Msym/s,5/6), kablolu yayın S31 ve D-Smart 21. kanal’dan izleyebilirsiniz.

 

Bu konular da ilginizi çekebilir

15.9.2009 10:09 / 68 Yorum

 

68 yorum yapılmış »

  1. Biss girilmesse iyi Belki İctimai TV olmaz.

  2. sonunda cnn e teşekkur ederizz….

  3. arkdaslr yahu atar yemez bılgı verıırmısnız bu maçta sıkre konulcakmı konulmıycakmı bı arayıp sormanıza bakar lütfen

  4. ne tnt si ya cnn olacak siteye bak çay demle

  5. bu bilgiyi nereden aldınız? tnt’nin yayın akışında maç görünmüyor. lütfen bilgilendirin. saygılarımla…

  6. bir …. rezilliği daha.
    bu … kim dur diyecek…

    uefa bir maçın şifresiz kanaldan yayınlanmasını zorunlu tutarken bu kanaılın ulusal ve herkesçe izlenebilen bir kanal olması şartını koydu.

    sen git tnt’yi tanımla.
    …….

    UEFA’nın gereken uyarıyı ve yaptırımı yapmasını umut ediyorum

  7. Valla ben sonunda liveonsat’a baktım orada CNN TURK yazıyor. BU haberin orijinide medyatava sanırım. Bi şey söylemeye gerek yok…

  8. tnt film kanalı başka kanal mı yok tnt yayınlacak önceden kanal d yede güvenmiştik ama yok hiçbişey ortada

  9. şifre tnt konulsada antende rahatça izleyebiliriz ama cnn yayınlarasa uydu ve anten sahipleri izliyemez

  10. hala sorun çozulmedi bu kanal fılm kanalı ben sayın karakayadan sunu beklıyorum bu maç sıfrelı yayın damı olcak uyduda yoksa açıkmı bunun için beklıyorum çok zamanını almaz bı telefon açarsınız evet yada hayır lütfen sesımızı duyun nolur aynı sekıl bugun mesela star tv açıkladı şifre koyucakınrıı bunuda açıklarsa seviniriz

  11. hala sorun çozulmedi bu kanal fılm kanalı ben sayın karakayadan sunu beklıyorum bu maç sıfrelı yayın damı olcak uyduda yoksa açıkmı bunun için beklıyorum çok zamanını almaz bı telefon açarsınız evet yada hayır lütfen sesımızı duyun nolur aynı sekıl bugun mesela star tv açıkladı şifre koyucakınrıı bunuda açıklarsa seviniriz

  12. [...] MHz,dikey,24.444 Msym/s,5/6), kablolu yay

  13. arkadaşlar cnn türk karasal yayında olmadığı için karasal yayından tnt yayınlayacak gibi görünüyor.

  14. arkadaşlar cnn’in yayın akşındada gözükmüyor galatasaray maçıı hangi kanalda bu yaa

  15. arkadaşlar türk takımlarının yabancı ülkeye gidip oynadıkları bütün uefa avrupa ligi grup maçlarının ve şampiyonlar ligi tamamının karasal yayında gösterilmesi zorunlu cnn karasal yayında değil bu maçı herhangi bir anten aracılığı ile mutlak surette bir karasal yayın kanalında izleyebilcez ama hangisi

  16. evet arkadaşlar haber doğru maçı tnt verecek kanalın reklamlarında gördüm kesin ve şifresiz maç TNT de ve İCTİMAİ TV de bu ikisinden birinde GALATASARAY’ımızı rahatlıkla izleyebilirsiniz…!!!

  17. gs

  18. Ya Cnn Wercek TNT Wercek tartışmalarını bırakın artık…D-Smarttan başkası werir mi o maçı allah aşkına burda tnt olcak cnn olcak die birbirinizi yiyceğinize şimdiden kahve de ön koltukları kapmaya bakın :)

  19. ARKADASLAR HEM FENERBAHCE HEM GALATASARAY MACLARINI SU SITEDEN İZLEYEBİLİRZ
    http://67ajans.blogcu.com/

  20. arkadaşlar maçı tnt verirse şifre olurmu ama bnce maç CNN TÜRKTE

  21. fanatikin haberine göre uydulu tvlerde cnn türk uydusuz normal tvlerde ise tnt kanalından verilecektir

  22. bu sabah cnn türkte uefa maçlarıyla ilgili açıklama yaptı birand orda tnt ver digitürk kanalları vericek diyodu cnn türk vermicekmiş…

  23. ARKADAŞLAR PANATİNAİKOS-GS MAÇI
    YA D-SMART-YA TNT-YA İÇTİMAİ YADA CNN TÜRK TV DE BUNLARDAN BİRİ KESİN %100

  24. tnt verecek maçı!!!!! galatasaray.com da onayladı!!!

  25. Bu sabah kanalları gezerken tnt de altyazı geçti ve galatasaray maçının tnt de şifresiz ve naklen yayınlanacağı bildirildi.İnşallah izleyebiliriz..

  26. ARKADAŞLAR BU KONUYLA İLGİLİ KESİN VE GÜVENİLİR BİLGİLERİMİ SİZE SUNMAK İSTİYORUM: GALATASARAY – PANATİNAİKOS MAÇI 17.09.2009 TARİHİNDE SAAT 20.00 ‘ DA NAKLEN D-SMART’DAN VE TNT’DEN YAYINLANACAKTIR.FENERBAHÇE – TWENTE MAÇI İSE SADACE D-SAMART’DAN YAYINLANACAKTIR.BUNDAN SONRAKİ 2-3 MAÇ SADECE D-SMART’DAN YAYINLANACAKTIR.1 AY SONRA İSE MAÇLAR CNN TÜRK’TEN YAYINLANABİLİR.

  27. TNT benim uyduda var ama sifre girmez demi

  28. Şifreli olamaz. O konuda rahat olun. Çünkü zorunlu bir yayın bu. Eğer şifreli olsaydı zaten dsmart kanalında yayınlanırdı..

  29. arkadaşlar bu maçı şifresiz olarak rahatça izleyevlirsiniz..maç şifresiz olcaktır..ama flim ve dizi kanalında maç olması şaşırtıcı…:)

  30. mıllet mac tnt de az once tnt nın reklam arasdında gordum zuhaha tnt daha ıyı cnn uyduda var uyduda bende yok zuhaha

  31. mehmet ali birand çıksın özür dilesin o halde.
    utanmadan bu maç cnnde diye oturup bülkten yaptı bizleri kandırdı.
    hani cnndeydi sayın birand?

  32. arkadaşlar saçma sapan konuşmayın.
    maç TNT(şifresiz) de ve DSmart’ta yayınlanacaktır.CNN Türk’te yayınlanmayacak.
    İki kanalım yayın akışına bakın. TND de ve ama CNN de yok.
    Bu olayda burda bitsin..

  33. beyler !! neyın tartısmasını yapıonuzz sızz yaa yoq cnn demı tnt demı sonucta acıkk bı kanalda olucakk ya bunu ıstemıyomuyuzz saten ..! tnt de d smartın sonucta cnnde ama deeplasman maclarını acık kanalda vermek zorunda olduklarına gore tnt de verıolar ıste burdakı maksat dıguturk u olanlar ızleyemeyebılır belkı o kadr onlarda normal uydu taksınlar ıkı saatkegıne maac kesınlıkle sıfrelı olmıcek tnt reklemında verdı az once ..! tnt uyduda da var d smarttada karasal yayındada var yanı rahat olun her turlu bızm cıkarımıza malının ozur dılemesınede gerek yoq ama he:D))

  34. Maç TNT’de çünkü TNT DIGITURK’te yok. İnce hesaplar anlayacağınız.

  35. Arkadaşlar Maç TNT Ekranlardına Olacak TNT Resmi Sitesinin Yayın Akışında Var ve Şifresiz Yazıyor Şifrelimi Şifresizmi Maç Saatinde Hep Beraber Göreceğiz Çünkü TRT Türkiye Maçını Bile Şifreli Verdi Ne Olacağı Belli Olmaz …

  36. arkadaşlar ben çağrı merkezini aradım galatasarayımızın macı 21. kanaldan şifresiz yayınlanacakmış…42. kanaldan fenerin maçı şifreli olacakmış…

  37. Moderatör Çok yavaşsın .!

  38. arkadaşlar cnn vericekti ama bi sorun olmuş bu nedenle tnt vericek şuan tntnin yayın akışına bakarsanız maç var mehmet ali birand cnn deki programında açıklama yaptı saygılarımla iyi geceler herkese

  39. arkadaşlar maçı kesin olarak hangi kanal veriyo bence d smarttan başkası vermez

  40. arkadaşlar normal uyduda bu maç şifrelenecekmi açıkmı olacak bu maç tnt de oynanacak bunun üzarine fazla yorum yapmayın tnt kanalını açın yayyın akışında görürsünüz

  41. arkadaşlar bende digiturk var ben maçı nasıl izleyebilirim?

  42. SON NOKTAYI KOYUYORUM ARKADAŞLAR.MAÇ TNT DE VE ŞİFRESİZ.HAYIRLI OLSUN.FENER MAÇINIDA İCTİMAİ TVDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ.SENELİK 200 TL HA.VAY BE NEREDE YAŞIYORUZ,PATAGONYA CUMHURİYETİ Mİ BURASI YA.

  43. 20:00 UEFA MAÇI: GALATASARAY-PANATHINAIKOS UEFA Avrupa Liginde perde açılıyor, Galatasaray ilk maçında Panathinaikos deplasmanına çıkıyor. Arda’lı, Keita’lı, Elano’lı, Baros’lu Galatasaray Avrupa’da zafere koşuyor. Panathinaikos – Galatasaray maçı canlı yayınla şifresiz olarak TNT ekranlarında.

    ARKADAŞLAR BU HABER KESİNDİR TNT NİN YAYIN AKIŞINDAN ALINMIŞTIR…

  44. bu ülke böyle işte herşey parayla..internet parayla televizyon parayla…amerikada almanyada insanlar böle şeylere para vermezken biz nie veriyoruz anlamıyorum..reklam gelirleri yetmiyomu sanki bunlara..ayııp yaa..!

  45. arkadaşlar merak etmeyin maç cnntürkte yayınlanacaktı ama aydın doğanı para cezasına çarptırdıkları için maç şifresiz olarak tnt ye satıldı bu arada maç tüm türkiyeye şifresiz olarak hayırlı olsun..:D:D

  46. tnt yi saat 20,00 da aç gerisi orda zaten şampyn gs

  47. tnt de aydın dogan ın ama .S.) maclar gene onlarda ama UEFA nın yaptıgı acıklama dorultusuda en az bı macı sıfresızz vervelerı gerektıgı ıcın star kanal d veya cnn de bırınde vermek zorunladalar kanal d de ask-ı memnu starda da kurtlar vadısı cnn de dıguturk abonlerıne ulasabıldıgı ıcın tnt de verıyolar macı yanı bu 4 karasal yayın yapan da dogan yayın holdıgın maclar hala dogan tv de yanı Uefa nın oyle bı kuralı olmasa bız bu macıda eleme maclarında oldugu gıbı ızlıyemıcektık yoksa yanı Uefa kurtardı bzıı .)

  48. TNT kanalı şifreyi şimdiden girmiş.Yayın şifreli şuanda bile.Bu konuda uzman olan varsa nasıl şifreyi çözeceğimizi yazarsa iyi olur.

  49. ya tamam maç tnt de.ama az önce tnt şifrfeye girdi.maç saatinde açılıcak mı açılmicak mı kesin bilgi istiyorum lütfen.şifresizdir umarım

  50. Galatasaray ilk maçında Panathinaikos deplasmanına çıkıyor. Arda’lı, Keita’lı, Elano’lı, Baros’lu Galatasaray Avrupa’da zafere koşuyor. Panathinaikos – Galatasaray maçı canlı yayınla şifresiz olarak TNT ekranlarında.

  51. eyvalllaaaaaaaa

  52. arkiler maç tnt de hiç boşa kafa yormayın
    ben öğrendim

  53. bugün ewde maç keyfi war

  54. arkadaşlar bende fanatikten dün maç cnn de die gödüm ama cnn in yayın akısına bakınca galatasaray panathinaikos macının ozeti saat 01 : 00 de yani özet cnn de ama bende gördüm tnt macı şifresiz verecek!!!!

  55. Yaw burada herkes sıkmış sallamış arkadaş. Maç TNT de verilecek. nerden çıkardınız CNN falan. Birisi bi iyilik yapalım demiş millet öğrensin maçı seyretsin die ama görünen oki bide Kur’ana el basması gerekecek inandırması için. Azıcık araştırın nerden sağlam haber alırım die bi kafa çalıştırın eskimez merak etmeyin çalıştıkça açılır o beyinleriniz. (saçma salak soru soranları kastediyorum). GS resmi sitesine de bakın maç hangi kanalda verilecek die yazıyo.

  56. beyler macı azerı kanalı ıctımaı tcv de verıyo saten hem tnt hemde azerı kanalı var uyduda .. Yanı bu aksam arkanıza yaslanın macın keyfıne bakın azerı kanalı turksattan yayın yapıyo hmde
    Frekans :11988 yatay 2916
    ınanmayanları ıcın alın kanıt ıskembende atmıoz bız
    http://www.itv.az/
    gırın bakın reklamı var canlı olarak ekrana gelıcek
    Turkıyedekı yayınına sıfre gırıcek korkusunda olanlar ıse tntnın ınternet sıtesıne bakabılırler hadı herkese hayırlı maclar ..!!!

  57. arkadas lar yurtdısından tnt kanalından ızleyemıyoruz galayatasaray macını sıfre komuslar. . acıl yardım edın macı hangı kanaldan ızleyebılırız

  58. yalan maç şifreli böyle adilik olmaz hem şifresiz deyin sonrada şifreyi koyun ş……zler

  59. yalan maç şifreli

  60. Ne yayını? Maç başlamadan şifrelendi…

  61. ya ben boyle…. gormedım ya dunden berı reklam yapıolar sıfresız dıye macı sırasında hem azerı kanalına hmde tnt ye sıfre gırdı bunlar resmen …. ya nasıl ınsanların yuzune bakıyolar bu laflardan sonra anlamıyorum ben

  62. arkadaşlar bunlar adamı fıtık ederler..gerçekten insanların yüzüne nasıl bakıyor bu insanlar.hem maç şifresiz diyorlar,maç başlamadan da şifreyi koyuyorlar..rezalet

  63. ….yayın diye bizi kandırdı.

  64. hanı sıfreszıdı mac mactan bı gun onnce kanalda ınternet sıtesınte bu kanal herkese acık dıye reklam yaapanlar ne kadr … ınsanlar onu gectık azerı kanalı nasıl sıfrelenıyo …

  65. d smart üyelerine şifresiz

  66. kanalın sıtesınde ole yazmıyodu ama bu kanal herkese acık dıodu d smart uyelerı dıye bıseyden bahsetmedı

  67. FENER YENER GALATASARAYI FAVORİ OLARAK FENER GÜÇLÜ BURASI KADIKÖY BURDAN ÇIKIŞ YOK

  68. ya arkadaşlar maç radio da hangi frekansta biri acil yazabilirmi

 

 

Yorum yazın






EN ÇOK OKUNAN HABERLER

 

  © 2007 - 2014 AtarYemez